OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NA NAJEM LOKALI POŁOŻONYCH W ZDUŃSKIEJ WOLI W BLOKU PRZY UL JANA KILIŃSKIEGO 33 M. 40 ORAZ W BUDYNKACH PODDANYCH TERMOMODERNIZACJI PRZY UL. ŁASKIEJ 6 M. 4, PRZY UL. SIERADZKIEJ 28 M. 19, PRZY UL. SIERADZKIEJ 30 M. 8
Prezydent Miasta Zduńska Wola ogłasza konkurs ofert na najem lokali położonych w Zduńskiej Woli w bloku przy ul. Jana Kilińskiego 33 m. 40 oraz w budynkach poddanych termomodernizacji przy ul. Łaskiej 6 m. 4, przy ul. Sieradzkiej 28 m. 19, przy ul. Sieradzkiej 30 m. 8.
Regulamin konkursu ofert ustalony został zarządzeniem nr 397/21 Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 5 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu konkursu ofert na najem lokali w blokach oraz lokali w budynkach poddanych termomodernizacji, rewitalizacji, remontowi kapitalnemu, przebudowie lub nadbudowie w związku z inwestycją zrealizowaną przez Miasto.
I. DANE LOKALI, NIEZBĘDNY ZAKRES PRAC REMONTOWYCH I SZACUNKOWY KOSZT ICH WYKONANIA
a) DANE LOKALU NR 4 POŁOŻONEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI PRZY UL. JANA KILIŃSKIEGO 33 M. 40
ADRES LOKALU | Zduńska Wola ul. Jana Kilińskiego 33 m. 40 |
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA | 35,60 m2 |
POWIERZCHNIA MIESZKALNA | 24,18 m2 |
ILOŚĆ IZB | 3 |
KONDYGNACJA | I piętro |
WYPOSAŻENIE LOKALU W INSTALACJE I URZĄDZENIA TECHNICZNE | instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, WC, centralne ogrzewanie z sieci miejskiej, ciepła woda użytkowa z sieci miejskiej |
NIEZBĘDNY ZAKRES PRAC REMONTOWYCH W LOKALU NR 40 PRZY UL. JANA KILIŃSKIEGO 33 | |
wymiana armatury sanitarnej w łazience | |
malowanie sufitów i ścian w całym lokalu | |
sprawdzenie instalacji elektrycznej i ewentualna wymiana | |
renowacja podłóg w całym lokalu | |
wymiana drzwi wewnętrznych i wejściowych | |
SZACUNKOWY KOSZT WYKONANIA PRAC REMONTOWYCH: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) |
Uwaga: wykonanie części prac z ww. zakresu wymaga uzyskania przez oferenta pozwoleń na ich przeprowadzenie.
b) DANE LOKALU NR 4 POŁOŻONEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI PRZY UL. ŁASKIEJ 6
ADRES LOKALU | Zduńska Wola |
ul. Łaska 6 m. 4 | |
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA | 20,30 m2 |
POWIERZCHNIA MIESZKALNA | 20,30 m2 |
ILOŚĆ IZB | 1 |
KONDYGNACJA | I piętro |
WYPOSAŻENIE LOKALU W INSTALACJE I URZĄDZENIA TECHNICZNE | instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, WC, centralne ogrzewanie z sieci miejskiej, ciepła woda użytkowa z sieci miejskiej – logoterma |
NIEZBĘDNY ZAKRES PRAC REMONTOWYCH W LOKALU NR 4 PRZY UL. ŁASKIEJ 6 | |
wymiana drzwi wejściowych | |
wydzielenie pomieszczenia na łazienkę | |
rozprowadzenie instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej | |
wyposażenie w armaturę | |
naprawa tynków ścian i sufitów | |
malowanie lokalu | |
wymiana podłogi | |
sprawdzenie instalacji elektrycznej i ewentualna jej wymiana | |
SZACUNKOWY KOSZT WYKONANIA PRAC REMONTOWYCH: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) |
Uwaga: wykonanie części prac z ww. zakresu wymaga uzyskania przez oferenta pozwoleń na ich przeprowadzenie.
c) DANE LOKALU NR 19 POŁOŻONEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI PRZY UL. SIERADZKIEJ 28
ADRES LOKALU | Zduńska Wola ul. Sieradzka 28 m. 19 |
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA | 71,22 m2 |
POWIERZCHNIA MIESZKALNA | 43,20 m2 |
ILOŚĆ IZB | 3 |
KONDYGNACJA | I piętro |
WYPOSAŻENIE LOKALU W INSTALACJE I URZĄDZENIA TECHNICZNE | instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, łazienka z WC, centralne ogrzewanie |
NIEZBĘDNY ZAKRES PRAC REMONTOWYCH W LOKALU NR 19 PRZY | |
wymiana armatury sanitarnej w łazience | |
wyposażenie kuchni w armaturę | |
naprawa tynków | |
malowanie sufitów i ścian w całym lokalu | |
sprawdzenie instalacji elektrycznej i ewentualna jej wymiana |
wymiana podłóg w całym lokalu | |
wymiana drzwi wewnętrznych | |
SZACUNKOWY KOSZT WYKONANIA PRAC REMONTOWYCH: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) |
Uwaga: wykonanie części prac z ww. zakresu wymaga uzyskania przez oferenta pozwoleń na ich przeprowadzenie.
d) DANE LOKALU NR 8 POŁOŻONEGO W ZDUŃSKIEJ WOLI PRZY UL. SIERADZKIEJ 30
ADRES LOKALU | Zduńska Wola ul. Sieradzka 30 m. 8 |
POWIERZCHNIA UŻYTKOWA | 31,02 m2 |
POWIERZCHNIA MIESZKALNA | 19,36 m2 |
ILOŚĆ IZB | 2 |
KONDYGNACJA | I piętro |
WYPOSAŻENIE LOKALU W INSTALACJE I URZĄDZENIA TECHNICZNE | instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, WC na korytarzu, centralne ogrzewanie |
NIEZBĘDNY ZAKRES PRAC REMONTOWYCH W LOKALU NR 8 PRZY | |
naprawa tynków | |
malowanie sufitów i ścian w całym lokalu | |
sprawdzenie instalacji elektrycznej i ewentualna jej wymiana | |
wymiana podłóg | |
wyposażenie w armaturę | |
wymiana drzwi zewnętrznych | |
wymiana drzwi wewnętrznych do pokoju | |
SZACUNKOWY KOSZT WYKONANIA PRAC REMONTOWYCH: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) |
Uwaga: wykonanie części prac z ww. zakresu wymaga uzyskania przez oferenta pozwoleń na ich przeprowadzenie.
II. OKREŚLENIE WYSOKOŚCI DOCHODU UZASADNIAJĄCEGO ODDANIE W NAJEM LOKALU
Za dochód, pod rygorem odrzucenia oferty w trybie § 6 ust. 5 pkt 5 Regulaminu konkursu ofert, należy rozumieć dochód określony w ustawie z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2021 ze zm.).
Dochodem uzasadniającym oddanie w najem lokali, stanowiących przedmiot niniejszego konkursu ofert, jest osiągnięcie przez gospodarstwo domowe oferenta, w okresie 3 miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia oferty, średniego miesięcznego dochodu na członka gospodarstwa domowego w wysokości:
średni miesięczny dochód w okresie od 1 kwietnia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r. |
gospodarstwo jednoosobowe | powyżej 45% do 55% przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, tj. aktualnie od 2 855,78 zł do 3 490,38 zł |
gospodarstwo wieloosobowe | powyżej 30% do 45% przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej, tj. aktualnie od 1 903,86 zł do 2 855,77 zł |
III. TERMIN OGLĘDZIN LOKALI
a) Lokal nr 40 przy ul. Jana Kilińskiego 33
oględziny 18 lipca 2023 r. (wtorek) godz. 1000 -1100
b) Lokal nr 4 przy ul. Łaskiej 6
oględziny 18 lipca 2023 r. (wtorek) godz. 1000 -1100
c) Lokal nr 19 przy ul. Sieradzkiej 26
oględziny 18 lipca 2023 r. (wtorek) godz. 1000 -1100
d) Lokal nr 8 przy ul. Sieradzkiej 30
oględziny 18 lipca 2023 r. (wtorek) godz. 1000 -1100
IV. TERMIN SKŁADANIA OFERT
18- 31 lipca 2023 r.
UWAGA:
Oferent składa ofertę na wzorze ustalonym w załączniku do niniejszego ogłoszenia.
Druki ofert można pobierać w godzinach pracy Urzędu Miasta Zduńska Wola w Biurze Gospodarki Lokalowej Urzędu Miasta Zduńska Wola (ul. Stefana Złotnickiego 13, budynek nr 4, I piętro pok. 414 i 415), w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola (ul. Stefana Złotnickiego 12, parter) lub ze strony internetowej Urzędu Miasta Zduńska Wola.
Oferent składa ofertę w godzinach pracy Urzędu. Termin, o którym mowa wyżej, uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem nadano ofertę w placówce pocztowej.
V. POZOSTAŁE INFORMACJE
Regulamin konkursu ofert ustalony został zarządzeniem nr 397/21 Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 5 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu konkursu ofert na najem lokali w blokach oraz lokali w budynkach poddanych termomodernizacji, rewitalizacji, remontowi kapitalnemu, przebudowie lub nadbudowie w związku z inwestycją zrealizowaną przez Miasto. Regulamin ten jest dostępny na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zduńska Wola.
Zgodnie z ww. Regulaminem, do konkursu mogą przystąpić:
1) najemcy lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Zduńska Wola, spełniający łącznie niżej wymienione warunki:
a) brak zadłużenia czynszowego,
b) przestrzeganie porządku domowego w dotychczas zajmowanym lokalu,
c) zwolnienie do dyspozycji Miasta zajmowanego lokalu w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy najmu lokalu wynajętego w drodze konkursu (warunek zdania lokalu dotyczy również współmałżonka oferenta);
2) osoby zakwalifikowane do oddania w najem lokalu wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Zduńska Wola;
3) członkowie wspólnoty samorządowej Miasta Zduńska Wola o niezaspokojonych potrzebach mieszkaniowych.
Oferta powinna być podpisana przez oferenta, czytelna, a wszystkie skreślenia i poprawki dokonane w ofercie wymagają autoryzacji oferenta. Do oferty należy załączyć:
1) dokumenty potwierdzające niepełnosprawność, jeżeli osoba niepełnosprawna wchodzi w skład gospodarstwa domowego oferenta – przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100 ze zm.);
2) deklarację o wysokości dochodów za okres 3 miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia oferty;
3) oświadczenia:
a) o stanie majątkowym,
b) o zapoznaniu się oferenta z Regulaminem konkursu ofert i przyjęcia jego warunków bez zastrzeżeń,
c) o zapoznaniu się oferenta ze stanem technicznym lokalu, z określonym przez wynajmującego zakresem prac remontowych, szacunkowym kosztem ich wykonania, niewnoszeniu w tym zakresie uwag i przygotowaniu lokalu do zasiedlenia we własnym zakresie i na własny koszt bez możliwości żądania od wynajmującego zwrotu poniesionych nakładów finansowych,
d) o zwolnieniu przez oferenta oraz jego współmałżonka do dyspozycji Miasta Zduńska Wola lokalu w mieszkaniowym zasobie gminy, jeżeli taki lokal zajmuje na podstawie umowy najmu lub bez tytułu prawnego,
e) o nieposiadaniu tytułu prawnego do innego lokalu położonego w tej samej lub pobliskiej miejscowości.
VI. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OFERENTÓW
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Zduńska Wola z siedzibą w Zduńskiej Woli przy ul. Stefana Złotnickiego 12, tel.: 43 82502 00, fax: 43 8250202, e mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować poprzez e-mail: iod@zdunskawola.pl bądź telefonicznie 43 825 02 82. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Zduńska Wola oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Zduńska Wola. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c i art. 9 ust. 2 lit. g RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. a w przypadkach wyrażenia zgody na udostępnienie danych kontaktowych w postaci numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej. W przypadku przetwarzania danych szczególnych kategorii dotyczących stanu zdrowia podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 725 ze zm.).
z inwestycją zrealizowaną przez Miasto wraz z udostępnieniem na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zduńska Wola oraz na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miasta Zduńska Wola i w Towarzystwie Budownictwa Społecznego „ZŁOTNICKI” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zduńskiej Woli.
4. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. organom administracji publicznej lub podmiotom działającym na zlecenie organów administracji publicznej w zakresie obowiązujących przepisów lub innym podmiotom przetwarzającym dane na podstawie umów powierzenia, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, usługi informatyczne i inne. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
5. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), tj. przez okres 10 lat. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, przez okres niezbędny do realizacji wskazanego celu bądź do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO,
b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO,
c) ograniczenia przetwarzania na podstawie art. 18 RODO.
Ponadto w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan także prawo do:
a) usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO,
b) wniesienia sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO.
7. W przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie nierozpoznanie sprawy.
10. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.