Załącznik nr 1 do Zarządzenia
Dyrektora OSiR nr 5/2024 z dn. 01.02.2024 r.
- Opis i położenie przedmiotu dzierżawy:
Całoroczny sanitariat publiczny w konstrukcji murowanej z powierzchnią łączną 8 pomieszczeń: 64,8m2 oraz pomieszczenie o pow. 23,21 m2 przynależne do obiektu z oddzielnym wejściem, przeznaczone na wypożyczalnię sprzętu plażowego. Obiekt oddany do użytku w styczniu 2019r.o łącznej powierzchni pomieszczeń 88,01 m2, zlokalizowany w Świnoujściu przy wejściu plażowym od ul. Uzdrowiskowej (działka nr 114/22, obr. 0002), wyposażony jest w system monitoringu wizyjnego, ogrzewanie podłogowe, pomieszczenia sanitariatu dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada stanowisko do przewijania dzieci, istnieje możliwość podłączenia systemów alarmowych (najemca może zawrzeć umowę z podmiotem ochroniarskim).
- Przedmiot i warunki dzierżawy:
- Przedmiotem przetargu jest dzierżawa sanitariatu oraz pomieszczenia przeznaczonego
na wypożyczalnię sprzętu plażowego. - Dzierżawca zobowiązuje się do zapewnienia funkcjonowania sanitariatu w następujących okresach:
- od 1 marca 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r. w godzinach od 10 00 do 16 00
- od 1 maja 2024 r. do 30 września 2024 r. w godzinach od 9 00 do 21 00
- od 1 października 2024 r. do 31 stycznia 2025 r. w godz. od 1000 do 1600
- Dzierżawca zobowiązany będzie do:
- co miesięcznej płatności stawki czynszu, z dołu, przelewem na konto Ośrodka w terminie
do 15-go każdego miesiąca na podstawie faktury VAT. - ponoszenia opłat za zużyte media wg wskazań licznika, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Ośrodek zgodnie z odczytem dokonanym przez: ZWiK Sp. z o.o. oraz operatora energetycznego itp.
- zapewnienia możliwości korzystania z sanitariatu publicznego, przy czym nie może pobierać opłaty wyższej niż 2,5 zł brutto od osoby;
- oznakowania sanitariatu poprzez umieszczenie na zewnątrz obiektu w widocznym miejscu tabliczki z informacjami o Dzierżawcy (nazwa, adres) oraz widocznego cennika usług;
- zapewnienia funkcjonowania i obsługi sanitariatu dla potrzeb imprez rekreacyjno-sportowych organizowanych przez Ośrodek przy ustalonej refundacji za zużyte media;
- zapewnienia stałego i właściwego dozoru w sanitariacie;
- utrzymania we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz technicznym powierzonego obiektu tj. między innymi wykonywania bieżącej konserwacji i drobnych napraw (wyłącznie po uzyskaniu zgody Wynajmującego, ze względów gwarancyjnych),
- oczyszczania rynien, odpływów i kratek dachowych z liści, gałęzi itp.
- umieszczenia na drzwiach sanitariatu czytelnej i estetycznej informacji o przestoju
w przypadku czynności czyszczenia pomp w przepompowni, awarii itp. - zabezpieczenia obiektu oraz instalacji sanitarnej i wodno-kanalizacyjnej
przed uszkodzeniami wynikającymi z warunków atmosferycznych; - zapewnienia środków czystości(tj.: papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, specjalistyczne chusteczki do przewijaka) oraz środków dezynfekcyjnych i odświeżających zgodnie z wymogami służb sanitarnych;
- utrzymania sanitariatu w należytym stanie sanitarnym, odpowiadającym wymogom państwowej inspekcji sanitarnej z pełną odpowiedzialnością przed instytucjami kontrolnymi;
- utrzymanie we własnym zakresie i dbanie o należyty porządek i estetykę obiektu, wewnątrz oraz wokół sanitariatu;
- przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenie nadmorskim;
- podpisania umowy z podmiotem uprawnionym do wywozu śmieci i nieczystości(poj. 120l. częstotliwość wywozu min. 1 raz w tygodniu)oraz przedłożenia kopii tej umowy do Ośrodka w terminie 10 dni od zawarcia umowy.
- W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i prawne lub ich pełnomocnicy prowadzące zarejestrowaną działalność gospodarczą, mające pełną zdolność do czynności prawnych
oraz nie posiadające jakichkolwiek zadłużeń wobec Ośrodka. Wykluczeniu podlegają oferenci, którzy w toku nie wywiązali się z wcześniejszych umów z Ośrodkiem
lub wypowiedzieli i rozwiązali je przed terminem. - Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wadium w kwocie 1.000,00 zł(słownie: tysiąc złotych 00/100) oraz złożenie oferty do dnia 15 lutego 2024 r. do godziny 11.00 (uznaje się wyłącznie datę, godzinę wpływu oferty do Sekretariatu Ośrodka) pisemnej
w zamkniętej, opisanej kopercie „PRZETARG Sanitariat Uzdrowiskowa na adres siedziby Ośrodka (72-600 Świnoujście ul. Matejki 22), czynny od poniedziałku do piątku
w godz. od 7.00 do 15.00 - Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 14 lutego 2024 r. na rachunek bankowy Ośrodka
nr 07 1240 39141111 0000 3087 6345z tytułem wpłaty: „Przetarg – Sanitariat Uzdrowiskowa”. Dopuszcza się możliwość przeksięgowania kwoty wadium z innego postępowania o ile umowa wygasła. - Za datę wniesienia wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Ośrodka.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Ośrodek będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:
- Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium.
- Kwota wywoławcza stawki czynszu wynosi miesięcznie:
- 3850,00 zł brutto w następujących miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień
- 500,00 zł brutto w miesiącach pozostałych.
- Wadium w kwocie 1000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) wpłacone przez Dzierżawcę zostanie zaliczone na poczet w pierwszej kolejności ewentualnych zadłużeń
i czynszu za ostatnie miesiące obowiązywania umowy.
- Osobie, która nie wygra przetargu wadium zostanie zwrócone na wskazane konto bankowe w terminie 10 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
- Otwarcie ofert przetargowych odbędzie się dnia 15 lutego 2024 r. (czwartek) o godzinie 12.00 w siedzibie Ośrodka przy ul. Matejki 22, sala nr 10.
- Wyniki przetargu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Ośrodka (osir.swinoujscie.pl) w zakładce „Rozstrzygnięte postępowania”.
- Wadium ulega przepadkowi na rzecz Ośrodka w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, od zawarcia umowy dzierżawy do dnia 01 marca 2024 r.
- Osoba zamierzająca wziąć udział w przetargu zobowiązana jest do:
- zapoznania się z treścią niniejszego ogłoszenia o przetargu wraz z zawartymi w nim załącznikami;
- przedłożenia oferty na druku formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz z wypełnionymi oświadczeniami.
- załączenia właściwych pełnomocnictw w przypadku, gdy podpisuje ofertę jako pełnomocnik Oferenta,
- Ośrodek zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia, a także zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
- Szczegółowych informacji w sprawie przetargu ustnego, udziela Kierownik kąpielisk
i parkingów p. Marcin Zmudziński tel. 091 321 37 81 wew. 29 lub 459 585 359
od poniedziałku do piątku od godz. 7.00-15.00