ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na najem nieruchomości: Parking w Solinie na działce Nr 114/1.
Parking w Solinie na działce Nr 114/1 | ||
1. | Oznaczenie nieruchomości według księgi wieczystej oraz katastru nieruchomości: | działka Nr 114/1 uregulowanych w księdze wieczystej Nr KS1E/00021190/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Lesku IV Wydział Ksiąg Wieczystych . |
2. | Powierzchnia nieruchomości: | działka Nr 114/1 o powierzchni: 2570 m2. |
3. | Opis nieruchomości | Działka Nr 114/1 położona jest w centralnej części miejscowości Solina, po lewej stronie drogi wojewódzkiej Hoczew – Uherce Mineralne vis a vis budynków po byłym zakładzie Hydrobudowa w Solinie. Teren o nawierzchni utwardzonej z masy bitumicznej. Teren parkingu z odrębnym wjazdem i wyjazdem. Brak zasilania energii elektrycznej, możliwości podłączenia do wodociągu. |
4. | Wysokość opłat z tytułu użytkowania, najmu lub dzierżawy | Cena wywoławcza za cały okres najmu 5 000,00 zł brutto Dodatkowo najemca będzie zobowiązany do uiszczenia w ustawowych terminach podatku od nieruchomości. |
5. | Terminy wnoszenia opłat | Płatność w 2 równych ratach w terminie do 15 lipca i 15 sierpnia 2024 roku. |
6. | Zasady aktualizacji opłat | - czynsz najmu nie będzie podlegał aktualizacji |
7. | Informacje o przeznaczeniu do sprzedaży, do oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę | nieruchomość przeznaczona do oddania w najem na okres od 01.06.2024 r. do 30.08.2024 r. |
Warunki i zasady najmu oraz obowiązki stron zostały określone w zał. nr 2 do ogłoszenia, wzorze umowy.
- sekretariacie Urzędu Gminy Solina ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, pok. nr 11, I piętro. w terminie do dnia: - 13 marca 2024 r. do godz. 09:00.
Gmina Solina, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk
PRZETARG NIEOGRANICZONY PISEMNY NA NAJEM
Parking w Solinie na działce Nr 114/1
„Nie otwierać przed 13 marca 2024 r. do godz. 13:00”
Opakowanie powinno gwarantować zachowanie poufności treści oferty oraz zabezpieczać jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Wadium musi wpłynąć na konto Gminy Solina najpóźniej w dniu 11 marca 2024 r. Jeżeli oferent wpłaca kilka wadium to musi wskazać w tytule wpłaty, na który z przetargów wadium wpłaca.
Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy to wpłacone przez niego wadium nie podlega zwrotowi.
Wójt Gminy Solina zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Wójt Gminy Solina
Adam Piątkowski
AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Gmina Solina, z siedzibą w ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk.
Dane kontaktowe administratora:
Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, tel.: 13-469-21-18; fax: 13-469-23-21; email: urzad@esolina.pl; Inspektorem ochrony danych jest Pan Grzegorz Cioć.
Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: Urząd Gminy Solina, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, tel. 13-469-21-18; fax: 13-469-23-21; email: iodo@esolina.pl;
Cel przetwarzania danych:wyłonienie Najemcy w celu najmu nieruchomości na realizowanego na podstawie Zarządzenia Nr 0050/31/II/2016 Wójta Gminy Solina z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie regulaminu przeprowadzania przetargów na dzierżawę/najem nieruchomości do stosowania w przypadkach, w których organ wykonawczy gminy nie zamierza skorzystać z prawa bezprzetargowego wydzierżawienia/wynajęcia nieruchomości. „Zarządzeniem”.
Podstawa prawna przetwarzania: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej ”RODO”.
Publikacja: Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04 https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2016/679/oj.
Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: pracownicy Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku prowadzący przedmiotowe postępowanie, osoby którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy, w szczególności ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, a także organy lub instytucje w szerokim rozumieniu, jeżeli posiadają uprawnienie do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów szczególnych dotyczących ich działalności.
Okres przechowywania danych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach dotyczących instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz działania archiwów zakładowych.
Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w tym prawo do uzyskania kopii tych danych);
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
−na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**,
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:
−prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, w związku z art. 17 ust. 3 d) lub e), a także ust. 3 lit. b) - ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego,
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem niezbędny do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym (i ewentualnego zawarcia umowy) realizowanym na podstawie
Zarządzenia wydanego w wykonaniu obowiązków wynikających z art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wyjaśnienia:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.