Ogłoszenie
o przetargu ustnym nieograniczonym na dzierżawę nieruchomości gruntowej niezbudowanej,
stanowiącej własność Miasta Suwałki przeznaczonej na plac składowy.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ogłasza przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Suwałki: działka oznaczona numerem geodezyjnym 24849/4 o powierzchni 3 278,00 m2, posiadająca urządzoną księgę wieczystą nr: SU1S/00018089/9, położona w Suwałkach przy ul. Dąbrówka. Termin dzierżawy na okres do 3 lat, tj. do dnia 31.07.2027 r. Na nieruchomości będącej przedmiotem dzierżawy zakazuje się wznoszenia trwałej zabudowy. Po zakończeniu umowy dzierżawy należy nieruchomość przywrócić do stanu pierwotnego.
Przedmiotem przetargu będzie miesięczna wysokości czynszu netto.
Wywoławczy miesięczny czynsz dzierżawy wynosi 2 300,00 zł netto, minimalna wysokość postąpienia 30,00 zł.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości: 3 400,00 zł. Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S. A. 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 do dnia 30.07.2024 r. W tym dniu kwota wadium musi być uznana na rachunku Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
Wadium złożone przez wygrywającego przetarg nie podlega zwrotowi i zostaje zaliczone na poczet przyszłego czynszu.
W przypadku odstąpienia przez kandydata na dzierżawę od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Gminy Miasta Suwałki.
Wadium złożone przez innych uczestników przetargu podlega zwrotowi w ciągu 14 dni na indywidualne konta każdego uczestnika.
W przetargu mogą uczestniczyć osoby fizyczne lub prawne, jeżeli wpłacą wadium w podanej wysokości w określonej formie, miejscu i czasie oraz podpiszą oświadczenie o zapoznaniu się z ogłoszeniem i przedmiotem przetargu.
Osoby przystępujące do przetargu zobowiązane są przedstawić Komisji Przetargowej następujące dokumenty:
1) dowód wpłaty wadium (opłaty manipulacyjne wpłaty i wypłaty wadium obciążają oferentów);
2) osoby fizyczne – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty lub paszport);
3) przedsiębiorcy wpisani do ewidencji działalności gospodarczej – dokument potwierdzający tożsamość oraz aktualne wypisy do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
4) reprezentanci osoby prawnej – dokument potwierdzający tożsamość i aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie do reprezentowania danej osoby prawnej;
5) pełnomocnicy – dokument potwierdzający tożsamość i pisemne pełnomocnictwo oraz –
w przypadku osoby prawnej – aktualny odpis z właściwego rejestru, wykazujący umocowanie osób, które podpisały pełnomocnictwo do reprezentowania danej osoby prawnej.
Przetarg odbędzie się w dniu 30.07.2024 r. (wtorek) o godz. 12:00 w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - ul. Wigierska 32, w sali konferencyjnej (poziom – 1).
Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Dział Eksploatacji Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. przy ul. Wigierskiej 32; telefon: 87 563 50 51 lub 52.
Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez opublikowanie: w Biuletynie Informacji Publicznej, w dzienniku www.monitorurzedowy.pl na stronie internetowej www.zbm.suwalki.pl