OGŁOSZENIE O PRZETARGU z opcją aukcji
Zastępca Dyrektora PKP S.A. Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
ogłasza przetarg z opcją aukcji na oddanie przez PKP S.A. nieruchomości do odpłatnego korzystania na podstawie umowy najmu, który zostanie przeprowadzony zgodnie załączonym Regulaminem i niniejszym ogłoszeniem.
Przedmiotem najmu jest:
budynek warsztatowo-garażowy o powierzchni 62,50 m2 wraz z przyległym terenem o powierzchni 70,00 m2
położony w Białymstoku, przy ul. Królowego Mostu 14, na działce o numerze ewidencyjnym 419/56 obręb 05 Marczuk, stan ogólny dostateczny. Budynek 1-kondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany z cegły, ocieplony blachą trapezową, strop z płyt korkowych, dach drewniany kryty blachą trapezową.
Budynek przeznaczony jest do prowadzenia działalności gospodarczej usługowej/handlowej.
Najemca jest zobligowany do zawarcia indywidualnej umowy na wywóz nieczystości stałych oraz na dostawę energii elektrycznej.
- Przedmiot najmu można oglądać po uprzednim uzgodnieniu terminu z Administratorem Nieruchomości – Jolanta Marczuk, tel. 603 510 947, email: jolanta.marczuk@pkp.pl;
- Wywoławczy czynsz najmu wynosi 15,00 zł netto za m2 powierzchni budynku oraz 4,00 zł netto za m2 powierzchni przyległego terenu, tj. za całość przedmiotu umowy najmu 1 217,50 zł netto w skali miesiąca. Do czynszu zostanie doliczony podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu podpisania umowy.
- Okres najmu: umowa na czas nieokreślony.
- Oprócz czynszu, Najemca zobowiązany jest do wnoszenia opłat za media i usługi / zawarcia odrębnych umów na dostawę mediów i usług, zgodnie z załączonym projektem umowy.
- Wyliczenie zaliczki na media odbędzie się po określeniu rodzaju prowadzonej działalności zgodnie z Regulaminem Mediowym.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
- wpłata wadium w pieniądzu, w kwocie 1 798,00 zł na rachunek bankowy 38 1020 1026 0000 1102
0348 5893, w terminie do 23.07.2024 roku (uznanie wpłaty na rachunku Ogłaszającego) oraz
- akceptacja warunków przetargu i złożenie wymaganych Regulaminem oświadczeń i dokumentów.
- Oferty należy składać w biurze PKP S.A., ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa do godz. 14:00, dnia
24.07.2024 r., tj. dnia poprzedzającego dzień otwarcia Ofert. Decydujący jest termin wpływu a nie data stempla pocztowego.
- Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, na której należy napisać: nazwę nadawcy (Oferenta), odbiorcy, tytuł postępowania „Przetarg - najem budynku o powierzchni 62,50 m2 wraz z terenem przyległym o powierzchni 70,00 m2 w Białymstoku przy ul. Królowego Mostu 14„ oraz zapis: „Nie otwierać przed dniem 25.07.2024 r. godz. 10:00 (termin otwarcia ofert podany w Ogłoszeniu o przetargu)” :
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 25.07.2024 r. o godzinie 10:00 w biurze PKP S.A., ul. Armatnia 14, 01246 Warszawa.
- Dodatkowych informacji na temat przetargu udziela Paulina Siwek, e-mail: siwek@pkp.pl; tel. 505 198 174.
- PKP S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany i odwołania warunków przetargu i aukcji oraz zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
- Ogłaszający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.
- Zawarcie umowy nastąpi pod warunkiem uzyskania zgód przewidzianych wewnętrznymi regulacjami
obowiązującymi w PKP S.A. o ile będą wymagane.