OGŁOSZENIE O PRZETARGU z opcją aukcji
Zastępca Dyrektora PKP S.A. Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
ogłasza przetarg z opcją aukcji na oddanie przez PKP S.A. nieruchomości do odpłatnego korzystania na podstawie umowy najmu, który zostanie przeprowadzony zgodnie załączonym Regulaminem i niniejszym ogłoszeniem.
- Przedmiotem najmu jest nieruchomość zlokalizowana przy ul. Gniewkowskiej 50 w Warszawie, w skład której wchodzi:
-Budynek dawnej stołówki o powierzchni 1.033 m2
-Budynek garażowy o powierzchni 173,9 m2
-Teren o powierzchni 11.325 m2
stanowiąca część działek ewidencyjnych nr 5/34, 5/21, 5/23 i 5/43 (wydzielona z działki 5/2, w trakcie regulacji stanu prawnego) obręb 6-14-03
Przedmiot najmu nie może zostać przeznaczony na działalność związaną z gospodarowaniem odpadami, magazynowaniem/przechowywaniem przedmiotów/substancji zabronionych przepisami obowiązującego prawa, prowadzeniem działalności zabronionej przepisami obowiązującego prawa.
- Przedmiot najmu można oglądać po uzgodnieniu z p. Moniką Kapustą, tel. 601-140-922, email: monika.kapusta@pkp.pl
- Wywoławczy czynsz najmu wynosi: 55000 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100) w skali miesiąca. Do czynszu zostanie doliczony podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu podpisania umowy.
- Okres najmu: umowa może zostać zawarta na czas nieokreślony lub czas określony do 10 lat.
- Oprócz czynszu, Najemca zobowiązany jest do wnoszenia opłat za media i usługi / zawarcia odrębnych umów na dostawę mediów i usług, zgodnie z załączonym projektem umowy.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
- wpłata wadium w pieniądzu, w kwocie 81180 zł (osiemdziesiąt jeden tysięcy sto osiemdziesiąt zł i 00/100), na rachunek bankowy 38 1020 1026 0000 1102 0348 5893, w terminie do 16.07.2024 roku
(uznanie wpłaty na rachunku Ogłaszającego) oraz
- akceptacja warunków przetargu i złożenie wymaganych Regulaminem oświadczeń i dokumentów.
Umowa najmu zostanie zawarta po uzyskaniu zgód wymaganych przepisami prawa oraz przepisami wewnętrznymi obowiązującymi w PKP S.A.
- Oferty należy składać w biurze PKP SA, ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa, do godz. 14:00 dnia
16.07.2024 roku tj. dnia poprzedzającego dzień otwarcia Ofert. Decydujący jest termin wpływu a nie data stempla pocztowego.
- Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie na której należy napisać: nazwę nadawcy (Oferenta), odbiorcy, tytuł postępowania „Przetarg– nieruchomość zlokalizowana przy ul. Gniewkowskiej 50 w Warszawie” oraz zapis: „Nie otwierać przed dniem 07.2024 roku godz. 10.00 (termin otwarcia ofert podany w Ogłoszeniu o przetargu)” :
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 07.2024 roku godz. 10.00 w biurze PKP SA, ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa.
- Dodatkowych informacji na temat przetargu udziela Anna Murzyn, tel. 515-059-964, e-mail: anna.murzyn@pkp.pl
- Sekretariat tel. (22) 474-55-60.
- PKP S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany i odwołania warunków przetargu i aukcji oraz zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
- Ogłaszający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.