OGŁOSZENIE O PRZETARGU z opcją aukcji
Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Obrotu Nieruchomościami
w PKP S.A. Oddziale Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku
ogłasza przetarg z opcją aukcji na oddanie przez PKP S.A. nieruchomości do odpłatnego korzystania na podstawie umowy najmu, który zostanie przeprowadzony zgodnie załączonym Regulaminem i niniejszym ogłoszeniem.
- Przedmiotem najmu jest 15 m2powierzchni gruntu., z przeznaczeniem na posadowienie foodtruckanr 1 na placu przy budynku dworca w Helu, ul. Dworcowa 1, na działce o numerze ewidencyjnym 42/8, obręb Hel.
Na powyższym placu znajdować się będą łączniedwa foodtrucki. Wybór najemcy powierzchni gruntu na posadowieniefoodtrucka nr 2 zostanieprzeprowadzony w oddzielnym postepowaniu przetargowym.
Przedmiot najmu nie jest obciążony prawami osób trzecich.
- Przedmiot najmu można oglądać po uzgodnieniu zmanagerem, Panem Piotrem Wiśniewskim, tel. 601-635-742, email: piotr.wisniewski@pkp.pl
- Wywoławczy czynsz najmu wynosi 3000,00zł (słownie: trzy tysiącezłotychi 00/100)netto w skali miesiąca. Do czynszu zostaniedoliczony podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu podpisania umowy.
- Okres najmu:czas nieoznaczony.
- Oprócz czynszu, Najemca zobowiązany jest do wnoszenia opłat za media i usługi, zgodnie z załączonym projektem umowy.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
- wpłata wadium w pieniądzu, w kwocie 11070,00zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiątzłotych i 00/100), na rachunek bankowy 38102010260000110203485893,w terminie dodnia 23.04.2024r. do godz. 1400(uznanie wpłaty na rachunku Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku) oraz
- akceptacja warunków przetargu i złożenie wymaganych Regulaminem oświadczeń i dokumentów.
- Oferty należy składać w siedzibie Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 2-4, pokój 231, do godz. 1400do dnia poprzedzającego dzień otwarciaOfert, tj. do dnia 24.04.2024r. Decydujący jest termin wpływu, a nie data stempla pocztowego.
- Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, na której należy napisać: nazwę nadawcy (Oferenta), odbiorcy, tytuł postępowania „Przetarg:Hel, miejsce pod foodtruck nr 1” oraz zapis: „Nie otwierać przed dniem: 25.04.2024 godz. 10:00”.
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 04.2024 r. godz. 10:00 w Oddziale Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku adr.: 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 2-4, pokój 227.
- Dodatkowych informacji na temat przetargu udzielaNatalia Szymorek, tel. 786857309, e-mail: Natalia.szymorek@pkp.pl
- Sekretariat tel. +48 58 721 49 05, e-mail: kngd@pkp.pl
- PKP S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany i odwołania warunków przetargu i aukcji oraz zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
- Wyłoniony oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu na warunkach zgodnych z załączonym wzorem umowy najmu w terminiewskazanym przez PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku pod rygorem utraty wadium.
- Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.