Oferta archiwalna

ID Oferty: #530
Powierzchnia: 0.0004 ha
Przeznaczenie: mała gastronomia
Wadium: 6820 zł
Dojazd: szuter
Dzierżawa: 2 msc
Data dodania: 10/05/2024
Przetarg zakończył się: 5 grudnia, 2024

Przetarg dzierżawa plaży

Cena: 6820 PLN

Opis

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI „WYSPIARZ” W ŚWINOUJŚCIU ogłasza II nieograniczony przetarg pisemny ofertowy na najem  gruntu Skarbu Państwa będącego w użytkowaniu Gminy Miasto Świnoujście  2 miejsca po 4 m² terenu na plaży w Świnoujściu z przeznaczeniem pod działalność małej gastronomii z wyłączeniem napojów alkoholowych w sezonie 2024 w lokalizacjach:

 

  • 2 - 4m² po lewej (zachodniej) stronie zejścia na plażę z ul. Orkana - część działki nr 3/35 obręb 1, z możliwością najmu dodatkowych 6m² na powiększenie obiektu małej gastronomii
  • 3 - 4m² po lewej (zachodniej) stronie zejścia na plażę z ul. Nowowiejskiego - część działki nr 3/35 obręb 1 z możliwością najmu dodatkowych 6m² na powiększenie obiektu małej gastronomii
 I. Opis i położenie nieruchomości:    
GMNr ewidencyjny

działki,  nr Księgi Wieczystej

Powierzchnia dzierżawy/naj mu w m²Opis nieruchomości gruntowej - lokalizacjaPrzeznaczenie zagospodarowania - rodzaj działalnościOkres dzierżawy/najmuCena wywoławczaTermin opłat i waloryzacja Plan i sposób zagospodarowania terenu
2.Działka 3/35 obręb 1 KW nr:

SZ1W/00021128/1

4Świnoujście plaża  lewobrzeże po lewej

(zachodniej) stronie zejścia na plażę z ul.Orkana

mała gastronomia z

wyłączeniem napojów alkoholowych

01.07.2024-31.08.2024;1705,00zł brutto za 1 m²/miesiącCzynsz płatny do 30 dnia miesiąca za dany miesiąc

dzierżawy/najmu. Stawka czynszu dzierżawnego w

okresie obowiązywania umowy zgodnie z

wynegocjowaną ceną w

przetargu

Umowa dzierżawy/najmu gruntu pod prowadzenie działalności gospodarczej  - gastronomia mała Plan zagospodarowania: UCHWAŁA NR

XXII/165/2019 RADY MIASTA ŚWINOUJŚCIE z dnia

28 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania

przestrzennego miasta Świnoujście,

obejmującego obszar Dzielnicy Nadmorskiej Świnoujścia (rejon plaży)

Istnieje możliwość dodzierżawienia przedmiotu umowy w okresach pozaprzetargowych' po cenach obowiązujących w Cenniku Ośrodka.

Istnieje możliwość dodzierżawienia do przedmiotu umowy maksymalnie do 6m² na

powiększenie obiektu małej gastronomii, po cenach obowiązujących w Cenniku Ośrodka.

 

 GMNr ewidencyjny

działki,  nr Księgi Wieczystej

Powierzchnia dzierżawy/naj mu w m²Opis nieruchomości gruntowej - lokalizacjaPrzeznaczenie zagospodarowania - rodzaj działalnościOkres dzierżawy/najmuCena wywoławczaTermin opłat i waloryzacja Plan i sposób zagospodarowania terenu 
 3.Działka 3/35 obręb 1 KW nr:

SZ1W/00021128/1

4Świnoujście plaża  lewobrzeże po lewej

(zachodniej) stronie zejścia na plażę z ul.Nowowiejskiego

mała gastronomia z

wyłączeniem napojów alkoholowych

01.07.2024-31.08.2024;1705,00zł brutto za 1 m²/miesiącCzynsz płatny do 30 dnia miesiąca za dany miesiąc

dzierżawy/najmu. Stawka czynszu dzierżawnego w

okresie obowiązywania umowy zgodnie z

wynegocjowaną ceną w

przetargu

Umowa dzierżawy/najmu gruntu pod prowadzenie działalności gospodarczej  - gastronomia mała Plan zagospodarowania: UCHWAŁA NR

XXII/165/2019 RADY MIASTA ŚWINOUJŚCIE z dnia

28 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania

przestrzennego miasta Świnoujście,

obejmującego obszar Dzielnicy Nadmorskiej Świnoujścia (rejon plaży)

Istnieje możliwość dodzierżawienia przedmiotu umowy w okresach pozaprzetargowych po cenach obowiązujących w Cenniku Ośrodka.

Istnieje możliwość dodzierżawienia do przedmiotu umowy maksymalnie do 6m² na

powiększenie obiektu małej gastronomii, po cenach obowiązujących w Cenniku Ośrodka.

 
 II.  

Warunki najmu - wymagania w stosunku do najemcy :

 

1. Przedmiot najmu:

teren przeznaczony wyłącznie na prowadzenie małej gastronomii z wyłączeniem sprzedaży napojów alkoholowych  

2. Okres trwania najmu gruntu:     od 01.07.2024r. do 31.08.2024r.

 

3. Podstawowe obowiązki Najemcy/ warunki najmu:

a)     Najemca prowadzi działalność na własny rachunek i ryzyko, w związku z czym jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń przewidzianych przepisami prawa, a w szczególności Urzędu Morskiego w Szczecinie i do ich bezwzględnego przestrzegania,

b)     na Najemcy będzie ciążyć obowiązek  utrzymania porządku na najmowanym terenie w tym wywóz nieczystości,

c)      Wynajmujący nie zapewnia żadnych przyłączy, w tym energetycznych i wodno – kanalizacyjnych,

d)     wydatki poniesione w związku z obowiązkami Najemcy lub związanymi z zapewnieniem przyłączy energetycznych i wodno- kanalizacyjnych i innych przyłączy nie podlegają zwrotowi ani zaliczeniu na poczet czynszu,

 

 e)     Najemca nie ma prawa bez pisemnej zgody Wynajmującego wyrażonej pod rygorem nieważności przelać uprawnień wynikających z umowy najmu na rzecz osób trzecich ani poddzierżawiać przedmiotu umowy,

f)       zabronione jest prowadzenie działalności o charakterze rozrywkowym zakłócającej ciszę nocna w godz.22.00-6.00

g)     zabronione jest  prowadzenie działalności uciążliwie oddziaływującej na środowisko poprzez hałas, wibracje, składowanie odpadów, emisje pyłów i gazów zanieczyszczających powietrze oraz odorów,  w tym  powstawanie rozprzestrzenianie uciążliwych zapachów m.in.:  grille, rożna, smażalnie,

h)     Najemca zobowiązany jest do zagospodarowania i wykorzystania przedmiotu przetargu w terminie oraz zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącej załącznik do przetargu załącznik nr 2 w przypadku miejsc GM.2, GM3.

4. Główne wymagania w zakresie zagospodarowania terenu.

 

Na przedmiotowym terenie obowiązuje  plan zagospodarowania: UCHWAŁA NR XXII/165/2019 RADY MIASTA ŚWINOUJŚCIE z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujście, obejmującego obszar Dzielnicy Nadmorskiej Świnoujścia (rejon plaży),  który określa w szczególności:

a)      Dopuszcza się instalację  sezonowych obiektów tymczasowych do 180 dni (w tym adaptacja, rozbiórka obiektu i dostosowanie terenu)

b)      zakaz używania wylewek betonowych i temu podobnych materiałów dla obiektów i konstrukcji sezonowych celem stabilizowania ich w podłożu;

c)      zakaz lokalizacji obiektów typu camping, barakowóz, przyczepa samochodowa, barak;

d)      zakaz budowy wolnostojących wydzielonych toalet;

e)      zakaz lokalizacji tymczasowych, sezonowych, przenośnych obiektów sanitarnych (typu: toi-toi);

f)       toalety dla potrzeb obiektów sezonowych mogą być realizowane wyłącznie w bryłach tych obiektów;

g)      dla drewnianych tymczasowych tarasów i pomostów, nakaz kolorystyki w odcieniach drewna naturalnego;

h)      wszystkie obiekty widoczne z morskich wód wewnętrznych, swoją formą, kolorystyką i charakterystyką świecenia świateł, nie mogą przypominać oznakowania nawigacyjnego, o ile go nie stanowią oraz nie mogą utrudniać identyfikacji oznakowania nawigacyjnego;

i)        projektowane urządzenia oświetleniowe nie mogą powodować padania promieni światła bezpośrednio na akwen w sposób powodujący „oślepienie” nawigatorów jednostek pływających;

j)        zakaz lokalizacji wolnostojących reklam

k)      dla obiektów sezonowych ustala się następujące wymagania i parametry:

• obiekty jednokondygnacyjne, o lekkiej rozbieralnej konstrukcji o podstawowej formie prostopadłościanu o wysokości do 4,5 m n.p.t., obiekty na rzucie koła, zadaszone sferycznie o wysokości do 5,0 m n.p.t., a także obiekty z przykryciem namiotowym o wysokości do 7 m n.p.t., dla których wysokość linii okapu ustala się do 4,5 m n.p.t. Obiekty o podstawowej formie

 prostopadłościanu, mogą się składać z pojedynczego modułu prostopadłościennego lub jego wielokrotności, o wysokości do 4,5 m n.p.t.;

•              obiekty wykonane z materiałów wysokiej jakości, drewna, drewna syntetycznego, blachy elewacyjnej, naturalnych, drewnopodobnych, w kolorach drewna, bieli, jasnych szarości. Dopuszczalne stosowanie demontowanych prefabrykowanych fundamentów;

•              minimalna powierzchnia przeszkleń, przegród przeziernych i otwarć w obiekcie 25%; l) ustala się główną kolorystykę obiektów:

•              biały,

•              szary w odcieniach: NCS S 1502R, NCS S 2002 Y50R, NCS S 1502R, NCS S 1002 Y50R, NCS S 2002-R, NCS S 1002R, NCS S 4502-R, • odcienie jasnego drewna;

•              kolory przedstawione powyżej mogą być realizowane na obiektach pojedynczo lub jako ich zestawienie;

dopuszcza się dla każdej z elewacji akcenty kolorystyczne w innych kolorach niż wymienione powyżej – z palety barw określonych w logo Świnoujścia (NCS S 0510-B30G, NCS S 2060-R90B, NCS S 0560-G30Y, NCS S 1070-Y2OR), lecz ich udział nie może przekroczyć 10% w stosunku do powierzchni poszczególnych elewacji.

 

5. W pobliżu zejść na plażę Wynajmujący może oddawać w najem teren wskazany w wykazie nieruchomości do najmu oraz wynająć na wniosek  teren na okres do 3 miesięcy m.in. punkty tzw. małej gastronomii, handel obnośny i obwoźny oferujące sprzedaż produktów gastronomicznych, z tego tytułu Najemca nie może wnosić sprzeciwu ani żądać zadośćuczynienia od Wynajmującego.

 

 

III. Terminy i warunki przetargu:
1. Forma termin i miejsce i przetargu:

a)      Forma przetargu: Przetarg nieograniczony pisemny

b)      Termin  otwarcia ofert z przetargu:  16.05.2024r.  godzina 12:00

c)      Miejsce otwarcia ofert z przetargu: Stadion Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu przy ul. Matejki 22 – trybuna główna stadionu budynek techniczny tzw. „Akwarium” -  sala prasowa.

d)      Oferty wraz z oświadczeniem określone w rozdziale IV. pkt.1. – na załączniku nr 3 przyjmowane są w Sekretariacie  Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu przy ul. Matejki 22 do dnia  16.05.2024 do godziny 11:30, w zamkniętych kopertach z dopiskiem:   „PRZETARG  MAŁA GASTRONOMIA GM. nr ……….- ul………………  (należy wskazać nr GM i nazwę ul. dotyczącej zejścia na plażę) Należy złożyć ofertę na każdą lokalizację oddzielnie.

Brak złożenia wymaganych dokumentów w powyższym terminie powoduje niedopuszczenie oferenta do postępowania przetargowego.

 

2. Wadium:  wniesienie kwoty wadium w pieniądzu a) Wysokość wadium:

Za 1 jedną lokalizację do 4 m²- wadium w kwocie 6.820,00zł za jedną lokalizację (tj.1.705,00zł x 4m²= 6.820,00). Wadium należy wnieść na każdą lokalizację, do której przystępuje oferent .

b)      Termin wniesienia wadium do: 14.05.2024. Za dzień wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na rachunek bankowy Ośrodka.

c)      Rachunek bankowy do wpłaty wadium nr:  07 1240 3914 1111 0000 3087 6345 z oznaczeniem:  

PRZETARG  MAŁA GASTRONOMIA GM.nr ……….- ul………………. (należy wskazać nr GM i nazwę ul. dotyczącej zejścia na plażę). W tytule przelewu zaleca się wpisanie  nr NIP prowadzącego działalność gospodarczą.  

d)      Wpłacającym musi być podmiot przystępujący do przetargu. Nie dopuszcza się wpłacania wadium na rzecz osoby trzeciej (innej niż oferent).

e)      Wadium przepada na rzecz organizatora przetargu jeżeli oferent, którego oferta została wybrana uchyla się do zawarcia umowy, zgodnie z wzorem określonym przez organizatora przetargu, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Za uchylenie się od zawarcia umowy uważa się w szczególności brak podpisania umowy w miejscu i czasie wskazanym przez organizatora lub niewykonanie obowiązków, o których mowa w cz. IV pkt 2.

f)       Oferentowi wygrywającemu przetarg, wadium zostanie zaliczone jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy najmu.

g)      Oferentowi, który nie wygra przetargu wadium zostanie zwrócone w terminie 5 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu na wskazane przez oferenta konto bankowe. Jeżeli konto bankowe do zwrotu wadium  nie zostanie  wskazane przez oferenta, lub zostanie wskazane konto bankowe, na które realizacja zwrotu środków pieniężnych z tytułu wadium nie będzie możliwa,  to zwrot wadium następuje na nr rachunku bankowego z którego wpłynęła wpłata wadium. Za dzień zwrotu wadium uważa się dzień dokonania przez organizatora przetargu polecenia przelewu.

3. Stawka wywoławcza:                                                                                                    

a)      Stawka wywoławcza : 1.705,00zł brutto za 1m² najmu miesięcznie

b)      Przetarg będzie ważny jeżeli wpłynie przynajmniej jedna oferta na dane miejsce spełniająca wymagania określone w niniejszym postępowaniu z ceną nie niższą niż stawka wywoławcza. Brak podpisania oferty przez osobę upoważnioną traktowane jest jako oferta odrzucona.

c)      W przypadku złożenia minimum dwóch ofert na dane miejsce dających taki sam bilans cenowy, zaprasza się oferentów do złożenia ofert uzupełniających w których kryterium podlegającym ulepszeniu jest cena najmu. Termin na uzupełnienie oferty zostanie ogłoszony na stronie OSIR WYSPIARZ : www.osir.swinoujscie.pl/kategoria/ogloszenia/ogloszenia o przetargach nieruchomości przeznaczonych do najmu -  pod niniejszym ogłoszeniem

d)      W przypadku najlepszej oferty cenowej Ośrodek zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do uzupełnienia dokumentów w terminie określonym przez Ośrodek. W przypadku braku uzupełnienia dokumentów we wskazanym terminie oferta zostaje odrzucona.

 e) Kryterium wyboru oferty: 100% cena

 

 

IV. Warunki udziału w przetargu
1.Osoba/podmiot zamierzająca/y wziąć udział w przetargu zobowiązana jest do: a) wpłaty wadium na warunkach określonych w rozdziale III. pkt 2.,

b)                 zapoznania się z treścią niniejszego ogłoszenia o przetargu,

c)                  podpisania oferty wraz z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia dla każdej lokalizacji oddzielnieOferta powinna być złożona na piśmie pod rygorem nieważności, d) złożenia w terminie i  miejscu wskazanym w cz. III pkt 1 lit d):

•      podpisanej oferty wraz z oświadczeniem stanowiące załącznik nr 3 dla każdej lokalizacji oddzielnie,

•      dowodu wniesienia wadium dla każdej lokalizacji oddzielnie,

•      właściwych pełnomocnictw (organizator przetargu wymaga przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania oferenta w postępowaniu przetargowym sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie),

•      w przypadku spółki cywilnej – umowy spółki – kopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem,

•      aktualnego wydruku z rejestru CEIDG lub KRS w zakresie prowadzonej działalności  (wydruk nie wcześniej niż 7 dni przed złożeniem).

•      wizualizacji obiektu wraz z opisem zamierzonej  formy prowadzenia małej gastronomii zgodnej z wymaganiami w przetargu oraz zgodnej z miejscowym planem zagospodarowania. Uwaga: w  przypadku miejsc GM.2, GM.3, oferent może złożyć wizualizację obiektu większego niż 4m² (maksymalna wielkość obiektu to 10m² w jednej bryle, nadwyżka za zajęcie gruntu ponad 4m² podlega opłacie czynszowej wg cen z Cennika Wynajmującego na rok 2024 - w tym przypadku informację należy zamieścić w Załączniku nr 3

Oferta i oświadczenie pkt 5) Dodatkowy metraż na najem gruntu pod zwiększenie obiektu w miejscu GM nr....)

e)                 osoba/podmiot zamierzająca/y wziąć udział w przetargu nie może posiadać żadnych zadłużeń wobec Ośrodka. W przypadku posiadania zadłużenia, osoba/podmiot nie zostanie dopuszczony do postępowania przetargowego.

f)                   w przetargu mogą brać udział podmioty mające pełną zdolność do czynności prawnych, w tym osoby fizyczne, prawne, jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej ale posiadające zdolność prawną prowadzące działalność gospodarczą.

g)                 przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z uchwałą nr XXII/165/2019 Rady Miasta Świnoujście z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujście, obejmującego obszar Dzielnicy Nadmorskiej Świnoujścia (rejon plaży).

h)                 termin związania ofertą wynosi 30 dni. Na wniosek Ośrodka termin ten może zostać przedłużony. Brak zgody na przedłużenie terminu związania ofertą powoduje odrzucenie oferty.

2.Informacja o rozliczeniu przetargu:

a) Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest do podpisania umowy najmu do dnia 29.05.2024r., z zastrzeżeniem pkt. III.3.c) i pkt.III.3.d). W razie uchylenia się od podpisania w/w umowy, wadium ulega przepadkowi na rzecz Ośrodka. W takim przypadku Ośrodek może zaproponować podpisanie umowy najmu kolejnemu uczestnikowi przetargu, który złożył najwyższą ofertę a jeśli ten nie będzie zainteresowany, następnemu uczestnikowi z listy uczestników przetargu z najwyższą ofertą,  aż do wyczerpania  uczestników przetargu.

3. Wykluczenie oferenta:

Niezależnie od przesłanek wskazanych w cz. IV pkt 1, Ośrodek wykluczy z postępowania oferenta:

a)      w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami,

b)      wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,

c)      którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,

d)      wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Oferent może zostać wykluczony na każdym etapie postępowania.  

4. OŚRODEK ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY WARUNKÓW POSTĘPOWANIA LUB ODWOŁANIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODANIA PRZYCZYNY, A TAKŻE ZAKOŃCZENIA POSTEPOWANIA BEZ WYBORU OFERTY. 

 

 

 

 

V. Pozostałe informacje
1.

 

 

Informacje na temat przetargu można uzyskać w Ośrodku od poniedziałku do piątku pod nr telefonu: 91 321 37 81 wew. 23  lub osobiście w pok. nr 6 Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście, w godzinach 7:00 -14:45

2. Informacja o wyniku przetargu zostanie ogłoszona na stronie internetowej Ośrodka pod adresem:

 www.osir.swinoujscie.pl/Ogłoszenia/Rozstrzygniecia postępowań

3. Klauzula RODO

Udział w postępowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych oferentów.

Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), zwanego dalej RODO uprzejmie informujemy, że:

1.    Administratorem danych Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu, z siedzibą przy ul. Matejki 22, 72-600 Świnoujście, adres email: sekretariat@osir.swinoujscie.pl , zwany dalej Ośrodkiem

2.    Inspektorem danych osobowych w Ośrodku Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu  jest Pani Joanna Kozłowska, adres e-mail: abi@osir.swinoujscie.pl

3.    Cel Przetwarzania danych - Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane  przez Ośrodek w celach związanych z wykonywaniem zadań statutowych Ośrodka, a w szczególności w związku z realizacją zadań w zakresie gospodarowania nieruchomościami– dane osobowe kontrahentów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w związku z ustawą z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny; ustawą z dnia 27.08.2009r. O finansach publicznych; ustawą z dnia 29.01.2004r., O rachunkowości, ustawą z dnia 09.081997r. Ordynacja podatkowa, ustawą z dnia 06.09.2001r. O dostępie do informacji publicznej, a także ustawą z dnia 14.07.1983r.  O narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).

4.    Okres przetwarzania danych osobowych- dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie przechowywania dokumentacji konkursowej, księgowej i podatkowej lub przez okres przedawnienia roszczeń z umowy i tak:

1)     5 lat, licząc od końca roku w którym uzyskano dane- w zakresie danych oferentów, których oferty nie zostały wybrane,

2)     w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres do przedawnienia roszczeń, licząc od końca roku w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego.

5.    Udostępnianie danych - dane osobowe mogą być udostępniane:

1)     pracownikom i współpracownikom Ośrodka na podstawie nadanych upoważnień, innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności w przypadku

 wyboru oferty dane przekazywane mogą być dostawcom systemów informatycznych i usług IT, podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom, ubezpieczycielom i innym instytucjom uprawnionych z mocy obowiązujących przepisów prawa w tym instytucjom upoważnionym do kontroli i rozliczenia środków pozyskanych w ramach funduszy unijnych,

2)     Ministrowi Cyfryzacji w celu realizacji obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4a ustawy o dostępie do informacji publicznej (dot. informacji umieszczanych na BIP) i innym podmiotom kierującym zapytania w świetle art. 2 ust.1 o udzielnie informacji publicznej ww. ustawy.

3)     Administrator nie zamierza przekazać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

4)     Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w tym profilowanie w oparciu o Pana/Pani dane osobowe.  

6.    Zgodnie z przepisami RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do:

1)     dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2)     sprostowania (poprawiania) swoich danych;

3)     żądania usunięcia swoich danych osobowych, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;

4)     prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pana/Pani szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pana/Pani dane na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu Ośrodka;

5)     przenoszenia danych,

6)     wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie przez Ośrodek danych osobowych narusza przepisy prawa o ochronie danych osobowych.

7.    Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne w celach związanych z przystąpieniem do przetargu / konkursu, zawarciem umowy i jej realizacji. Konsekwencje niepodania określonych danych jest brak możliwości rozpatrzenia oferty.

Mapa

Inne archiwalne oferty w tym rejonie

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [terminal]
zachodniopomorskie
1.5478 ha
9287 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntów rolnych [43,29 ha]
zachodniopomorskie
43.2926 ha
96480 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [food truck]
zachodniopomorskie
0.0015 ha
295 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [tlenoterapia]
zachodniopomorskie
0.0180 ha
14940 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [pensjonat]
zachodniopomorskie
0.0750 ha
7500 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [stołówka]
zachodniopomorskie
0.0685 ha
6850 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [usługi]
zachodniopomorskie
0.8000 ha
8000 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [kawiarnia]
zachodniopomorskie
0.0155 ha
10000 PLN