OGŁOSZENIE O PRZETARGU z opcją aukcji
Zastępca Dyrektora Oddziału ds. Obrotu Nieruchomościami
w PKP S.A. Oddziale Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku
ogłasza przetarg z opcją aukcji na oddanie przez PKP S.A. nieruchomości do odpłatnego korzystania na podstawie umowy najmu, który zostanie przeprowadzony zgodnie załączonym Regulaminem
i niniejszym ogłoszeniem.
- Przedmiotem najmu jest lokal nr 1, znajdujący się na parterze budynku dworca w Pucku, przy ul. Dworcowej 10, na działce o numerze ewidencyjnym 270/7, obręb Puck 2.
Lokal nr 1 o powierzchni 177,70 m2, oddany zostanie w stanie deweloperskim, wszelkie prace związane z przystosowaniem go do prowadzonej działalności przeprowadzone zostaną na koszt
i w zakresie Najemcy bez możliwości jego zwrotu od PKP S.A.
Przewidziany rodzaj działalności: handlowo – usługowa, możliwa działalność gastronomiczna. Przedmiot najmu nie jest obciążony prawami osób trzecich.
- Przedmiot najmu można oglądać po uzgodnieniu z managerem dworca w Pucku, Panem Piotrem Wiśniewskim, tel. 601-253-761, email: piotr.wisniewski@pkp.pl
- Wywoławczy czynsz najmu wynosi 6219,50 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście dziewiętnaście złotych i 50/100) netto w skali miesiąca. Do czynszu zostanie doliczony podatek VAT, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa. - Okres najmu: czas nieoznaczony.
- Oprócz czynszu, Najemca zobowiązany jest do wnoszenia opłat za media i usługi, zgodnie z załączonym projektem umowy.
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
- wpłata wadium w pieniądzu, w kwocie 22949,96 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące dziewięćset czterdzieści dziewięć złotych i 96/100), na rachunek bankowy 38102010260000110203485893, w terminie do dnia 03.06.2024 r. (uznanie wpłaty na rachunku Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku) oraz
- akceptacja warunków przetargu i złożenie wymaganych Regulaminem oświadczeń i dokumentów.
- Oferty należy składać w siedzibie Oddziału Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 2-4, pokój 231, do godz. 1400 do dnia poprzedzającego dzień otwarcia Ofert, tj. do dnia 04.06.2024 r. Decydujący jest termin wpływu, a nie data stempla pocztowego.
- Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, na której należy napisać: nazwę nadawcy (Oferenta), odbiorcy, tytuł postępowania „Przetarg: Puck, lokal nr 1” oraz zapis: „Nie otwierać przed dniem: 05.06.2024 godz. 08:00”.
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 06.2024 r. godz. 08:00 w Oddziale Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku adr.: 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 2-4, pokój 227.
- Dodatkowych informacji na temat przetargu udziela Natalia Szymorek, tel. 786857309, e-mail: natalia.szymorek@pkp.pl
- Sekretariat tel. +48 58 721 49 05, e-mail: kngd@pkp.pl
- PKP S.A. zastrzega sobie możliwość zmiany i odwołania warunków przetargu i aukcji oraz zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
- Wyłoniony oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu na warunkach zgodnych z załączonym wzorem umowy najmu po rozstrzygnięciu przetargu w terminie wskazanym przez PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku pod rygorem utraty wadium.
- Zawarcie umowy najmu może zostać uzależnione od uzyskania dodatkowych wewnętrznych zgód po stronie PKP S.A.
- Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.