OGŁOSZENIE O PRZETARGU
NA KORZYSTANIE Z NABRZEŻA W PORCIE RYBACKIM
Zarząd Spółki Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg Sp. z o.o. ogłasza przetarg na korzystanie z nabrzeża w celu postoju jednostki pływającej, przeznaczonej do wykonywania przewozu (obsługi) pasażerów w granicach akwenów portowych Portu Morskiego Kołobrzeg.
- Nazwa i adres Ogłaszającego
Zarząd Portu Morskiego w Kołobrzegu Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000157554, NIP 671-16-02-794, REGON 331046773, kapitał zakładowy:
34.149.000,00 zł, tel. 94 3516765, www.zpm.portkolobrzeg.pl, godziny urzędowania: 7.00 – 15.00.
- Przedmiotem korzystania jest miejsce postojowe w Porcie Rybackim przy Pomoście
Rybackim (od strony wewnętrznej)dla jednostki o parametrach maksymalnych: długość 12 metrów, szerokość 2,5 metry, zanurzenie 1,2 m (lokalizacja oznaczona na planie stanowiącym załącznik 5 do ogłoszenia), w celu postoju jednostki pływającej, przeznaczonej do wykonywania, na własny koszt i ryzyko, przewozu (obsługi) pasażerów na terenie Portu Rybackiego.
- Umowa uprawniająca do korzystania z miejsca postojowego, zostanie zawarta na czas oznaczony od dnia 01.06.2023 r. do dnia 31.08.2023 r.
- Kryterium wyboru jest cena, tj. najwyższa wysokość zaoferowanej opłaty za korzystanie netto. Wybór zostanie dokonany na podstawie złożonych ofert, zgodnych z niniejszym Ogłoszeniem.
- Cena wywoławcza opłaty za korzystanie za miejsce postojowe za cały okres obowiązywania umowy, wynosi 5 000,00 zł netto. Do zaoferowanej opłaty za korzystanie zostanie doliczony podatek VAT według aktualnie obowiązującej stawki. W przypadku ofert tożsamych cenowo, Oferenci zostaną zaproszeni do ustnych negocjacji.
- Oferty złożone przez Oferentów, którzy:
- nie oświadczą, iż zapoznali się z charakterem prowadzonej działalności w sąsiadujących lokalizacjach handlowych oraz że są świadomi możliwości powstania stanowisk konkurencyjnych i nie wnoszą z tego tytułu żadnych uwag,
- nie zobowiążą się nieodwołalnie i bezwarunkowo do uzyskania wszelkich wymaganych przepisami prawa pozwoleń, umożliwiających prowadzenie działalności w charakterze przewozu (obsługi) pasażerów,
- na dzień składania ofert posiadają zaległości finansowe wobec Ogłaszającego (w przypadku spółek osobowych albo spółki cywilnej warunek ten dotyczy wszystkich wspólników),
- którym Ogłaszający wypowiedział umowę najmu lub dzierżawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert z powodu nieuregulowania zobowiązań (w przypadku spółek osobowych albo spółki cywilnej warunek ten dotyczy wszystkich wspólników),
- w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert byli albo są z Ogłaszającym w sporze będącym przedmiotem postępowania sądowego z powodu nieuregulowania zobowiązań (w przypadku spółek osobowych albo spółki cywilnej warunek ten dotyczy wszystkich wspólników),
- złożyli w ofercie nieprawdziwe informacje lub złożona oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- złożyli oferty niezgodne z treścią Ogłoszenia lub Formularza ofertowego albo oferta została złożona w sposób niezgodny z niniejszym Ogłoszeniem,
- zostaną odrzucone.
- Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
- Oferty należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2024 r. do godz. 11:00:
- pocztą tradycyjną lub kurierską – na adres siedziby Zamawiającego ul. Portowa 41, 78-100 Kołobrzeg, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Przetarg na korzystanie z miejsca postojowego do przewozu pasażerów”,
- osobiście – w sekretariacie Zamawiającego przy ul. Portowej 41 w Kołobrzegu, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Przetarg na korzystanie z miejsca postojowego do przewozu pasażerów”,
- za pomocą poczty elektronicznej – na adres sekretariat@zpmkolobrzeg.pl, w tytule e-maila wpisując: „Przetarg na korzystanie z miejsca postojowego do przewozu pasażerów”. Ofertę składaną drogą elektroniczną (skan oryginału w formacie PDF) zaleca się przesłać zaszyfrowaną hasłem (np. przy pomocy programu 7-zip/ Dodaj do archiwum/ZIP/Ustaw hasło). Po upływie terminu składania ofert (godz. 11:00), do wyznaczonej godziny otwarcia ofert (11:15), odrębnym e-mailem należy przesłać hasło do otwarcia oferty. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
- Oferta musi być podpisana przez Oferenta. Jeśli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, powinno ono w swej treści zawierać uprawnienie do podpisania oferty. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez mocodawcę (skan oryginału w przypadku ofert składanych drogą elektroniczną) należy załączyć do oferty. Jeżeli umocowanie do podpisania oferty wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć odpis z rejestru potwierdzający zasady reprezentacji.
- W przypadku spółek cywilnych oferta winna być podpisana przez wszystkich wspólników. W przypadku gdy ofertę podpisze jeden ze wspólników spółki cywilnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo(-a) udzielone przez pozostałych wspólników prowadzących wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej.
- Oferty podpisane przez osoby do tego nieumocowane, zostaną odrzucone. Ofertę należy
sporządzić w języku polskim. Każdy uczestnik przetargu może złożyć tylko jedną ofertę.
- Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.04.2024 r. o godz. 11.15 w siedzibie Spółki.
- Ogłaszający poinformuje za pomocą poczty elektronicznej Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru i zamieści te informacje na stronie internetowej www.zpm.portkolobrzeg.pl.
- Ogłaszający poinformuje za pomocą poczty elektronicznej Oferenta, którego oferta została wybrana o terminie i miejscu podpisania umowy.
- Jeżeli umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentu załączonego do oferty (stosownego rejestru), przed podpisaniem umowy należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania umowy udzielone przez osobę umocowaną. Obowiązek niniejszy dotyczy także przypadku, gdy wspólników prowadzących wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej reprezentuje jeden z umocowanych wspólników.
- Jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Ogłaszający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W takim przypadku pozostałe oferty wiążą Oferentów zgodnie z terminem związania ofertą.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, pozostałe oferty nadal wiążą Oferentów do upływu terminu związania ofertą.
- Szczegółowe warunki korzystania z miejsca postojowego zawiera załączony do niniejszego Ogłoszenia Wzór umowy - załącznik nr 2. Opłata postojowa płatna będzie w trzech równych ratach, do 10. dnia każdego miesiąca.
- Ogłaszający zastrzega sobie prawo zmiany warunków Ogłoszenia i przetargu, odwołania przetargu bez podania przyczyn lub zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru.
- Oferent ma możliwość zapoznania się ze stanem i lokalizacją przedmiotu korzystania przed złożeniem oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Michałem Ziębą pod tel. 605353803.