Oferta archiwalna

ID Oferty: #695
Powierzchnia: 0.0045 ha
Przeznaczenie: kawiarnia sprzedaż napojów
Wadium: 1000 zł
Dojazd: asfalt
Dzierżawa: 2 msc
Data dodania: 10/06/2024
Przetarg zakończył się: 3 grudnia, 2024

Przetarg dzierżawa kawiarni

Cena: 4480 PLN

Opis

DYREKTOR ŚWIDNICKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI

 

o g ł a s z a   I  p r z e t a r g  p i s e m n y  n i e o g r a n i c z o n y na wynajem  na okres sezonu letniego   kawiarni na terenie basenu otwartego ŚOSiR 

zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 29 maja 2003 r.  w sprawie ustalenia zasad zarządu mieniem Gminy Miasto

Świdnica w zakresie najmu lokali użytkowych

 

LOKALIZACJA NIERUCHOMOŚCI:

ADRES:  Świdnica, ul. Śląska 35 powierzchnia użytkowa stanowiaca składową część nieruchomości zapisanej w

SW1S/00045719/6 na działce 3158/1 Powierzchnia lokalu: 44,8 m2

Opis nieruchomości:  pomieszczenia o łacznej powierzchni 44,8 m2 położone na terenie kapieliska letniego w Świdnicy przy ul. Śląskiej 35 . Pomieszczenia kawiarenka letnia wraz z zapleczem gospodarczym to: hall, szatnia, magazyn napojów, pomieszczenia socjalne , wc personelu , sala sprzedaży

Przeznaczenie : działalność gastronomiczna ( bez możliwości sprzedaży alkoholu)

Do  czynszu  ustalonego w wyniku przetargu zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów ustawy z dnia                  11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 931 z późń. zm.).

Oprócz czynszu, przyszły  Najemca  będzie ponosił koszty wynikające z bieżącej eksploatacji, w tym między innymi koszty:         •          energii elektrycznej,

  • wywozu śmieci i odpadów,
  • bieżącego utrzymania,
  • podatku od nieruchomości.

 

Najemca zobowiązany jest do opłacania podatku od nieruchomości od wynajmowanych  nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia

12      stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych na rzecz Gminy Miasto Świdnica.(tj. Dz.U. z 2023 poz.70)

Umowa zawarta zostanie na czas określony do dnia 31.08.2024 r . Opłaty czynszowe ponoszone będą od dnia otwarcia basenu letniego.

Ww. nieruchomość jest wolna od obciążeń i praw innych osób.

 

Przeznaczenie i opis nieruchomości

 

Ww. nieruchomość przeznaczona jest na prowadzenie działalności gastronomicznej. Teren znajduje się w trwałym zarządzie Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, stanowi własność Gminy Miasta Świdnica.

  • Warunkiem wzięcia udziału w przetargu jest:
    1. Wpłacenie wadium w pieniądzu w wysokości 1000 zł najpóźniej w terminie do 14.06.2024 r. przelewem bankowym  na konto ŚOSIR nr   Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy ŚOSiR. Dowodem wniesienia wadium jest potwierdzenie z banku.
    2. Złożenie pisemnej oferty w sekretariacie ŚOSiR przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy w , w terminie do dnia  18.06.2024 r. do godziny 9.00. Oferta przetargowa powinna być zamknięta w dwóch kopertach: zewnętrznej i wewnętrznej zawierających

następujące oznakowania:

  • koperta zewnętrzna - adres i nazwę organizatora przetargu oraz napis: „Oferta - Przetarg na wynajem kawiarni letniej na  terenie basenu otwartego ŚOSiR”
  • koperta wewnętrzna – imię i nazwisko lub nazwa podmiotu, adres, nr telefonu, faksu, adres e-mail oferenta, które umożliwią dalszą korespondencję z nim lub ewentualny zwrot nieotwartej koperty.
  1. Odbycie wizji lokalnej na nieruchomościach wraz z przedstawicielem ŚOSiR przed złożeniem oferty. Nieruchomości można będzie obejrzeć w dniach 11-17.06.2024 r., po wcześniejszym uzgodnieniu dokładnego terminu z pracownikiem ŚOSiR - kierownikiem działu technicznego.
  2. Jednym z warunków zawarcia umowy najmu, będzie wpłacenie kaucji zwrotnej w wysokości, stanowiącej dwukrotność czynszu miesięcznego brutto, ustalonego w wyniku przetargu, celem zabezpieczenia należności oraz wszelkich innych roszczeń Wynajmującego, mogących wyniknąć z najmu. Kaucja zostanie zwrócona w terminie 30 dni od daty wygaśnięcia umowy po końcowym rozliczeniu z Wynajmującym.
  3. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej i osoby prawne, które

nie posiadają zadłużenia w stosunku do Gminy Miasto Świdnica.

 

  • Sposób przygotowania oferty i kryteria oceny ofert.

       Pisemna oferta powinna zawierać:

  1. Imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę.
  2. W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, pełnomocnictwo w formie pisemnej.
  3. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS lub wyciąg z innego właściwego rejestru).
  4. Datę sporządzenia oferty.
  5. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, regulaminem i projektem umowy najmu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.
  6. Oferowaną wysokość czynszu za 1 m2 / miesiąc netto (wyższą od ceny wywoławczej,  cena wywoławcza 100 zł/m2 netto    ).
  7. Kopię dowodu wpłaty wadium.
  8. Oświadczenie o niezaleganiu z opłatami na rzecz Gminy Miasto Świdnica.
  9. Dokument (np. decyzję) wydaną przez właściwe organy kontroli (np. Inspekcję Weterynaryjną, Inspekcję Sanitarną) potwierdzających zatwierdzenie zakładu i/lub wpis do rejestrów zakładów prowadzonych przez ww. organy z zakresie produkcji i/lub wprowadzania żywności do obrotu.

 

 

Kryteria wyboru oferty:

 

  1. Oferowana wysokość czynszu - cena wywoławcza, min. 100 zł (sto złotych złotych)  netto/m2 - waga 100,00%

W przypadku złożenia równorzędnych ofert rozstrzygnięcie przetargu nastąpi po licytacji ustnej obejmującej czynsz , w terminie określonym przez Komisję Przetargową.

 

  • Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet czynszu , zaś dla pozostałych osób zwraca się nie później niż przed upływem trzech dni od dnia odpowiednio: odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

 

  • Posiedzenie  Komisji Przetargowej

Posiedzenie Komisji Przetargowej i otwarcie ofert nastąpi przy udziale oferentów w dniu 18.06.2024 r. o godz. 11.00  w gabinecie dyrektora ŚOSIR przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy.

 

  • Szczegółowy tryb prowadzenia przetargu

Przetarg pisemny nieograniczony składa się z dwóch części - części jawnej i niejawnej. Część jawna przetargu odbywa się w obecności oferentów.

W części jawnej Komisja Przetargowa:

  • podaje liczbę otrzymanych ofert oraz sprawdza dowody wniesienia wadium,
  • dokonuje otwarcia kopert z ofertami, sprawdza kompletność złożonych ofert oraz tożsamość osób, które je złożyły,
  • przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,
  • weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu,
  • zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu,
  • zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zamknięcia przetargu.

Komisja Przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli :

  • nie odpowiadają warunkom przetargu,
  • zostały złożone po wyznaczonym terminie, nie zawierają danych, które powinna zawierać oferta lub dane te są niekompletne,( w szczególności braku dokument o którym      mowa w pkt II ppkt 9 ogłoszenia),
  • do ofert nie dołączono dowodu wniesienia wadium,               są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich treści.

 

Część niejawna przetargu          :

W części niejawnej przetargu Komisja Przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert i wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrano żadnej ze złożonych ofert. Powiadomienie oferentów o wyniku przetargu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Oferent, który wygrał przetarg zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu  w terminie 7 od dnia rozstrzygnięcia przetargu.              W przypadku, uchylenia się od zawarcia umowy najmu , wpłacone wadium ulegnie przepadkowi. Wydanie nieruchomości nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w terminie 7 dni od jej podpisania, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.

Przetarg może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert. Dyrektor ŚOSIR zastrzega sobie prawo odwołania przetargu                  z ważnych powodów.

VI Klauzula informacyjna dla oferentów.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Państwa danych osobowych będzie Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji (ŚOSiR) z siedzibą: ul. Śląska 35, 58100 Świdnica.
  • Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres administratora jak powyżej lub za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: biuro@osir.swidnica.pl
  • Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem przetargowym,
  • odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni do przetwarzania danych osobowych pracownicy ŚOSiR prowadzący przedmiotowe postępowanie ofertowe oraz podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa,
  • Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a okres przechowywania będzie zależał od kategorii sprawy wynikającej z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
  • w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
  • posiadają Państwo:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Państwu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku przetargu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Mapa

Inne archiwalne oferty w tym rejonie

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntów rolnych [10,29 ha]
dolnośląskie
10.2900 ha
7603 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [kwiaciarnia]
dolnośląskie
0.0050 ha
1300 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [handel]
dolnośląskie
0.0265 ha
2118 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [plac kruszywa]
dolnośląskie
0.3686 ha
9215 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [pawilon]
dolnośląskie
0.0368 ha
500 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [usługi]
dolnośląskie
0.3015 ha
8300 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę nieruchomości [siłownia]
dolnośląskie
0.0195 ha
5500 PLN

Archiwalna oferta

Przetarg na dzierżawę gruntu [stacja bazowa]
dolnośląskie
0.0500 ha
2000 PLN