DYREKTOR ŚWIDNICKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI
o g ł a s z a I p r z e t a r g p i s e m n y n i e o g r a n i c z o n y na wynajem na okres sezonu letniego kawiarni na terenie basenu otwartego ŚOSiR
zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 29 maja 2003 r. w sprawie ustalenia zasad zarządu mieniem Gminy Miasto
Świdnica w zakresie najmu lokali użytkowych
LOKALIZACJA NIERUCHOMOŚCI:
ADRES: Świdnica, ul. Śląska 35 powierzchnia użytkowa stanowiaca składową część nieruchomości zapisanej w
SW1S/00045719/6 na działce 3158/1 Powierzchnia lokalu: 44,8 m2
Opis nieruchomości: pomieszczenia o łacznej powierzchni 44,8 m2 położone na terenie kapieliska letniego w Świdnicy przy ul. Śląskiej 35 . Pomieszczenia kawiarenka letnia wraz z zapleczem gospodarczym to: hall, szatnia, magazyn napojów, pomieszczenia socjalne , wc personelu , sala sprzedaży
Przeznaczenie : działalność gastronomiczna ( bez możliwości sprzedaży alkoholu)
Do czynszu ustalonego w wyniku przetargu zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 931 z późń. zm.).
Oprócz czynszu, przyszły Najemca będzie ponosił koszty wynikające z bieżącej eksploatacji, w tym między innymi koszty: • energii elektrycznej,
Najemca zobowiązany jest do opłacania podatku od nieruchomości od wynajmowanych nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia
12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych na rzecz Gminy Miasto Świdnica.(tj. Dz.U. z 2023 poz.70)
Umowa zawarta zostanie na czas określony do dnia 31.08.2024 r . Opłaty czynszowe ponoszone będą od dnia otwarcia basenu letniego.
Ww. nieruchomość jest wolna od obciążeń i praw innych osób.
Przeznaczenie i opis nieruchomości
Ww. nieruchomość przeznaczona jest na prowadzenie działalności gastronomicznej. Teren znajduje się w trwałym zarządzie Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, stanowi własność Gminy Miasta Świdnica.
następujące oznakowania:
nie posiadają zadłużenia w stosunku do Gminy Miasto Świdnica.
Pisemna oferta powinna zawierać:
Kryteria wyboru oferty:
W przypadku złożenia równorzędnych ofert rozstrzygnięcie przetargu nastąpi po licytacji ustnej obejmującej czynsz , w terminie określonym przez Komisję Przetargową.
Posiedzenie Komisji Przetargowej i otwarcie ofert nastąpi przy udziale oferentów w dniu 18.06.2024 r. o godz. 11.00 w gabinecie dyrektora ŚOSIR przy ul. Śląskiej 35 w Świdnicy.
Przetarg pisemny nieograniczony składa się z dwóch części - części jawnej i niejawnej. Część jawna przetargu odbywa się w obecności oferentów.
W części jawnej Komisja Przetargowa:
Komisja Przetargowa odmawia zakwalifikowania ofert do części niejawnej przetargu, jeżeli :
Część niejawna przetargu :
W części niejawnej przetargu Komisja Przetargowa dokonuje szczegółowej analizy ofert i wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza, że nie wybrano żadnej ze złożonych ofert. Powiadomienie oferentów o wyniku przetargu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu. Oferent, który wygrał przetarg zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu w terminie 7 od dnia rozstrzygnięcia przetargu. W przypadku, uchylenia się od zawarcia umowy najmu , wpłacone wadium ulegnie przepadkowi. Wydanie nieruchomości nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w terminie 7 dni od jej podpisania, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Przetarg może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert. Dyrektor ŚOSIR zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z ważnych powodów.
VI Klauzula informacyjna dla oferentów.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku przetargu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.